Thursday 9 May 2013

Spring vacation - part 2 of 2

Every time I'm posting vacation photos I have in mind there are people who don't even know where Romania is on the map. This is not a totally unjustified and to be honest I'm not here to judge anyone. All I want to tell you is that Romania it's a destination worth seeing either you choose to go to the mountains or to the sea side.

If the photos below haven't convinced you yet, go ahead  and check out last year's mountains photos (here and here) and sea side photos (here and here). What do you think?

Top :: via miniPrix | Trousers :: via miniPrix | Shoes :: Local Store | Bag :: Reserved

Top ::  via miniPrix | Jeans :: ASOS | Shoe :: Local Store | Belt :: via miniPrix | Bag :: Reserved

T-shirt :: via miniPrix | Jeans :: ASOS | Sandals :: Local Store | Belt :: via miniPrix | Bag :: Reserved
Sunglasses :: Bershka via miniPrix (similar)

Rămăsesem datoare faţă de voi cu detalii legate de vacanţa la munte recent încheiată.
Destinaţia noastră principală a fost oraşul Braşov, locul unde ne-am şi cazat.

În prima zi am fost la Predeal unde am vizitat Cabana Poiana Secuilor şi Cabana Trei Brazi. Aceste două locaţii au rămas la sufletul nostru din timpul facultăţii când eu şi cu soţul meu obişnuiam să mergem în tabără. Recomand din tot sufletul să le vizitaţi dacă sunteţi la fel de însetaţi după peisaje ca şi mine.
Tot în prima zi am fost şi la Pârâul Rece. Hotelul Piatra Craiului din Pârâul Rece are o terasă superbă cu vedere către Masivul Postăvaru. Este un loc pe care l-am vizitat şi anul trecut şi care pentru mine are un efect instant de încărcare a bateriilor. Toate pozele din postarea anterioară au fost făcute în aceste locuri.

Cea de-a doua zi am petrecut-o în Braşov, plimbându-ne prin Piaţa Sfatului şi apoi urcând pe Tâmpa cu telecabina. Vederea de sus asupra Braşovului îţi taie pur şi simplu respiraţia.

Cea de-a treia zi am petrecut-o în Poiana Braşov, loc în care noi nu mai fusesem niciodată. M-a impresionat plăcut această staţiune. În Poiană am luat telecabina şi am urcat pe masivul Postăvaru.

Ştiu că nu am avut o vacanţă foarte spectaculoasă, dar nici nu putea fi altfel din moment ce am călătorit cu puştiulică al nostru de 3 ani şi jumătate. Un lucru este cert însă... a fost o vacanţă revigorantă care mi-a alimentat sufletul cu energie pentru încă o perioadă bună de timp. Sper că v-au plăcut pozele.

23 comments:

1. Prima poza e de coperta!
    Fotografiile in care esti cu flacaul tau transmit o stare de bine si de relaxare! Bonus: iubire!!!:)
    Cele cu peisajele ma extaziaza si ma fac sa ma gandesc ca tre-bu-ie sa ajungem la munte la vara, cat de curand caci altfel mor de dor!:))

Avem tara atat de frumoasa!!!

Tu esti minunata, radiezi! :)

Cunosc bine feelingul acelei teribile energii pozitive pe care ti-o determina cateva zile de relaxare petrecute la munte, pastreaza cat mai mult din ea!

Te pup si te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thougths

Replies
    1. Aşa e, avem o ţară magică! Mulţumesc ăentru cuvintele frumoase.

Delete
  2. Mormocea Mirela9 May 2013 at 20:14

OMG, this is one of your best!

3. Mormocea Mirela9 May 2013 at 20:24

PS. astept sa va mutati si voi aici :D

4. Haha, am vazut poza cu baiatu' si daca nu as fi stiut ca e al tau, as fi zis ca e vreun fratior.Vreau sa fiu si eu asa o mama ca tine :D

Replies
    1. Mulţumesc, mă flatează observaţia ta.

Delete
  5. Totusi cred ca a fost o vacanta foarte reusita ! Superbe fotografiile!Imi doresc si eu sa vad mai mult din tara noastra!Te pup

ReplyDelete
  6. you look more beauty then nature :)

7. I love your top. And those pictures are great.

8. superbe poze! abia astept sa am si eu vacanta!! :)

ReplyDelete
  9. Si noi mergem aproape in fiecare an la Trei Brazi, peisajul de acolo e de vis, mai ales iarna. Eu sunt mandra de tara noastra, ma dezamagesc insa oamenii! :(

10. Fooarte frumoase pozele, le-am admirat in mod repetat :)

11. Dap, I agree, avem o tara minunata! Frumos ai reusit sa surprinzi frumusetile tarii noastre! On a different note, imi plac jeansii si tricoul!

Hugs,

Mamalina

P.S. Ce mult a crescut fiul tau, uitandu-ma la postarile la care faceai referire :)!

ReplyDelete
  12. Great pics both the landscapes and the ones with your son are just adorable! You should use them as a wallpaper and you have a bad day take a look at them and feel better.

Kisses Deea,
    The Lovely Darlings

ReplyDelete
  13. Ador pozele acestea , sigur te-ai umplut de energie si voie buna in oaza aceea de Rai ! <3

te pup

14. Înţeleg perfect cum te-ai simţit în prima poză! Şi da, România este extrem de frumoasă, sper ca măcar când ajungem noi bătrâne super-fashion să fie apreciată aşa cum merită :x

ReplyDelete
  15. You don´t have to pursuade me. I will visit one day for sure. Love the photos. I have to say your a an amazing ambassador for your country <3

xx

16. Imi plac pozele, tinuta f comoda, bravo!

ReplyDelete
  17. absolutely adorable pictures!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin? let me know dear:) one big kiss!

Leonor
    www.thesparklinglemon.com

ReplyDelete
  18. Mi s-a facut pielea gaina cand am vazut imaginile.Superbe locatiile in care ati ales sa mergeti!

Am fost si eu in Predeal si in Brasov dar nu in acele locuri vizitate de tine.O sa imi notez ca sa stiu pe unde trebuie sa trec pe viitor.