Friday 31 May 2013

It's official

In approximately two months we are going on a 6 days vacation to Paris! My first trip to Paris, yey! For those of you who don't know, this is my 30th birthday present. We managed to book flight tickets and in less than two weeks we are determined to find a convenient place to stay.

I'm not telling you this to be bragging but to ask for your help and advice.
If you've been to Paris before and you want to share with me a bit of your experience regarding places to stay, places to visit, means of transportation, things to eat, places to shop... I will be thankful and happy to read your opinion.

P.S. 1. From my point of view white trousers are a must have for every girl's wardrobe, especially when in summer. I was looking such a pair for a while now and I was very happy when I found it here.
P.S. 2. Ya' I know, I'm a brown maniac.

Top :: Reserved | Trousers :: Best Mountain via miniPrix | Sandals :: Tiziano via miniPrix | Bag :: Fullah Sugah via miniPrix
Belt :: via miniPrix | Bracelets :: Hand made from Indonesia | Sunglasses :: New Yorker

În aproximativ două luni mergem într-o vacanţă de 6 zile la Paris! Prima mea vacanţă la Paris, yuhu! Pentru aceia dintre voi care nu ştiţi, acesta este cadoul meu cu ocazia împlinirii vârstei de 30 de ani. Am reuşit să rezervăm biletele de avion şi în mai puţin de două săptămâni suntem hotărâţi să găsim şi un loc convenabil de cazare.

Nu vă spun toate acestea pentru a mă lăuda ci pentru a vă cere ajutorul şi sfatul.
Dacă aţi fost la Paris şi doriţi să-mi împărtăşiţi puţin din experienţa voastră cu privire la locurile de cazare, la locurile de vizitat, la mijloacele de transport, la lucrurile de mâncat, la locurile de shopping... voi fi foarte recunoscătoare şi bucuroasă să vă citesc opinia.

P.S. 1. Din punctul meu de vedere pantalonii albi sunt un must have pentru garderoba fiecărei fete, mai ales pe timpul verii. Căutam o astfel de pereche de ceva timp şi am fost foarte bucuroasă când am găsit-o aici.
P.S. 2. Da ştiu, sunt o maniacă după culoarea maro.

34 comments:

1. Oh felicitari, Parisul este superb! LOcuri de vizitat evident Luvru, Palatul Versaille neaparat sa vizitezi gradinile, Notre-Dame, Turnul Eiffel (sunt cozi ingrozitoare si trebuie sa ajungi devreme ca sa poti urca pana la ultimul etaj, am impresia ca se inchide pe la 6 sau asa era acum cativa ani), plus stradutele in sine in Paris sunt tare dragute!! Metroul e cam scump, cel mai bine iti faci abonament pe cateva zile, daca e sa cumperi calatorii separate e mai scump. In legatura cu hotelul, eu am stat in Montmarte era un hotel destul de aproape de statia de metrou Chatelet, ieftin, cred ca atunci era vreo 50euro/camera, oricum daca e sa ma intrebi pe mine, atat timp cat hotelul e curat, ai un pat si o baie e perfect, ca nu stai prea mult pe acolo :)))
    PS. - imi place tinuta ta mult de tot, am zis ca in vara asta o sa ajung si eu sa imi cumpar o pereche de pantaloni albi, nu stiu daca o sa reusesc insa :))
    Ti'am lasat un comentariu tare lung, sper sa nu te deranjeze :)) :*

1. L-am citit pe tot, mulţumesc pentru sfaturi, mă ajută nespus. :*

Delete
  2. Sper sa prindeti vreme mai buna decat am prins noi :) noi am vizitat Parisul de 2 ori si n-am urcat in turnul Eiffel (cozi imense ca sa vezi Parisul de sus), am fost in schimb la Sacre Coeur care are un turn destul de inalt si unde se poate urca, se afla in zona montmartre care este superba si foarte artistica, si am urcat in turnul montparnasse la etajul 59, urci cu liftul cel mai rapid din europa, si ai cea mai buna panorama a orasului fara sa stai la coada. In legatura cu transportul in comun, pretul unui bilet este de 1,7 eur, daca o sa aveti de mers 2-3 statii de metrou, mergeti mai bine pe jos, distantele intre statii pot fi si de 200 de metri. Ne-am amuzat teribil cand stateam intr-o statie si de acolo o vedem pe urmatoarea. Si sa aveti grija la buzunare
    te pup

ReplyDelete
  3. Cred ca o sa fie o vacanta de vis ! Si eu imi doresc ca intr-o zi sa vizitez Parisul ! Te pup

4. Ooo, ce frumos si eu visez la vacanta asta de cativa ani buni, te invidiez, desi nu-i frumos pentru ca si eu la 30 de ani am fost in Florenta :P
    Abia astept sa revii cu poze din Paris. :)

Foarte frumoasa tinuta, imi place la maxim geanta, e absolut superba!

ReplyDelete
  5. Stiu ca in Franta hotelurile Etap erau mai ieftine, dar recunosc ca n-am stat acolo (din fericire am prieteni in Paris care m-au gazduit). Sora mea a fost vara trecuta, o voi intreba pe ea unde a stat si revin cu informatii. In ceea ce priveste obiectivele turistice, nu mai e cazul sa le repet, toata lumea le cunoaste. Am inteles ca exista un muzeu Picasso de care eu n-am stiut, daca esti interesata.

Replies
    1. Am vrut sa vizitam si noi muzeul, din pacate este inchis pana la sfarsitul anului 2013 pentru renovari

Delete
  6. Am doar experienta unei vacante la Viena (in ceea ce priveste deplasairle in afara tarii), as fi vrut sa pot ajuta!
    Lucia, sunt sigura ca vor fi zile de vis, intuiesc cu cata nerabdare le astepti! Stiu ca ne vei bucura cu multe fotografii frumoase, cu impresii de calatorie...:)

Tinuta ta...o ador! Atat de bine e pus in valoare imprimeul topului de albul pantalonilor! Si geanta e superba!
    Citind P.S. 2, mi-am spus: E incredibil! Intuiesti de ce - am si eu o pasiune inexplicabila pentru nuantele de maro, bej & co. :))

Pupicei, draga mea!
    La multi ani flacaului tau!
    La multi ani sufletului tau de copil!:)

Ilda
    Lavender Thoughts

ReplyDelete
  7. Lucia, ma bucur enorm pentru tine. Sper sa aveti parte de cateva zile frumoase la Paris. Noi acolo ne-am petrecut luna de miere, cu motocicleta.
    De recomandat este, cum s-a mai spus, palatul Versailles (planuieste o zi pentru el, fiind la periferie si fiind accesat cu trenul), Montmarte (ai o priveliste superba), turnul Eiffel(din nefericire, asa cum au spus-o si altii, scump si coada interminabila), Notre Dame, o plimbare pe Champs d 'Elysees, o plimbare pe Sena(de preferabil seara) si muzeul Louvre( alte cozi, dar mica Mona Lisa trebuie vazuta).
    Ia in calcul ca hotelurile de 3 stele sunt mici ca spatiu si e posibil sa ai priveliste spre un perete, dar este oricum pentru dormit si facut dus ( apropo micul dejun este petit).
    Ca mijloc de transport recomand metroul (cu abonament de cateva zile iesi mult mai ieftin) dar daca sunteti adeptii mersului pe jos nu e rau, multe puncte turistice fiind apropiate.
    Sper sa aveti cateva zile de poveste.
    Te pup si te imbratisez

Replies
    1. Apreciez toate sfaturile, o să încerc să le urmez pe toate.

Delete
    2. Lucia, jumatatea mea mai buna intreaba daca vreti companie, in Paris, macar in weekend? Asa ne-am putea vedea, mai repede decat ne-am fi imaginat.

3. Noi o să ajungem într-o luni la Paris (12 august) și avem zbor de întoarcere sâmbătă. Dacă credeți că este posibil eu nu am nimic împotrivă și nici jumătatea mea nu cred că are.

4. Se suprapune perfect cu vacanta noastra. Noi vroiam sa mergem in Portugalia si Andy a zis ca o escala la Paris nu este o idee rea. Mai multe vorbim pe mail.

Delete
  8. Ce frumooos... sa aveti zile frumoase la Paris :) Mie imi place mult print-ul topului <3 te pup
    SandraB.ro

ReplyDelete
  9. Subscriu celor zise de catre Anamaria. Eu am fost cazata undeva la periferia Parisului in lantul de hoteluri Formula 1 care impreuna cu Etap sunt cele mai ieftine.
    Neaparat sa mergeti la Versailles, e ft frumos.

Aici cred ca vei gasi tot ce-ti trebuie peste Paris, e locul din care ma informez eu inainte de fiecare vacanta.

Replies
    1. Yeap, tot de acolo am început şi eu documentarea.
      Am înţeles chiar de la aliceee că Palatul Versailles este în afara oraşului şi că îţi trebuie cel puţin o zi să-l vezi. De aceea am fost puţin descurajată.
      Mulţumesc pentru sfaturi, o să încercăm să bifăm cât mai multe obiective din Paris în timpul pe care o să-l avem. Cel mai mult îmi doresc o plimbare pe înserat pe Sena.

Delete
  10. foarte frumoasa tinuta!ma bucur pentru modul in care iti vei petrece ziua de nastere,sunt sigura ca va fi o experienta de neuitat!

ReplyDelete
  11. Frumoasa combinatie! I am a sucker for brown shades, so I loooove the top!

Eu voi merge la Paris in prima jumatate a lunii Iulie, asa ca o sa fiu cu ochii pe aici sa vad ce ponturi mai primesti :P

Minunat mod de a-ti petrece ziua de nastere!

Hugs!

Mamalina

ReplyDelete
  12. Si eu sunt in cautare de locuri de cazare in Paris, vrem sa mergem luna asta. Daca gasesc ceva convenabil si ok, te anunt;)
    Alexandra

www.thefashioncreed.com

ReplyDelete
  13. Lucia , ce nume superb :) Te-as ajuta si eu cu o parere , dar n-am ajuns inca pe acolo . Speram sa se intample vara asta , dar deocamdata sper ca doar s-a amanat . Merge si la toamna , nu ma supar , atat timp cat o sa se intample :) M-as bucura doar sa fie o experienta minunata pentru tine , sa te bucuri de locurile frumoase , de clipe , si sa nu te supere nimic legat de cazare , mancare .. etc :) Nu asta conteaza . Daca starea de spirit e frumoasa , e frumos totul .

14. Oh, you're gonna love Paris. It's my favourite city in Europe and I try to go there as much as I can.

15. Tinuta asta este perfecta pentru o zi la birou! Mi-ai dat o idee pentru zilele urmatoare! :)

Te "invidiez" ca pleci in concediu...eu mai am de asteptat!

ReplyDelete
  16. frumoasa tinuta!imi place geanta mult, sa te bucuri de vacanta!

17. Omg!!! You look amazing and beautiful. Love your longer hairdo. It really looks great on you. I agree on the white pants. They are a must. Lucky you. A Paris vacation is the perfect bday gift. I haven't been to Paris yet but my sisters were a few times and they really loved it. I'm pretty sure that they don't have any great tips but whenever they came back they said: Oh the chocolate croissants are so yuuuummmy. Too bad you couldn't eat one :D

18. Ce frumos, ma bucur pentru tine, pentru voi. E un loc romantic insa mai mult conteaza sa fiti impreuna si clipele petrecute impreuna. Nu am ponturi despre Franta, insa poti citi la alte bloggerite care au fost(http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/) sau locuiesc(Larisa) acolo.

Imi place foarte mult tinuta.
    xo

19. https://www.airbnb.com/s/Paris--France?room_types%5B%5D=Entire+home%2Fapt

Imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tau :)

20. Turnul Eiffel sa incerci sa-l vezi noaptea si daca poti la miezul noptii! E minunat luminat iar la miezul noptii incepe sa ploua cu stelute... e o imagine care nu trebuie sa o ratezi.Sa vezi Domul Invalizilor- zona este absolut minuntata,sa sa vizitezi atelierul Brancusi de la muzeul Pompidou. Daca e vreme frumoasa, sa mergeti pe jos, nu, distantele nu sunt mici, dar e o incantare sa te plimbi de la Champs Elysee pana la Louvre. Trebuie sa stiti ca Parisul nu e ieftin, orice bere costa 6 euro, orice cafea 5-8 euro, biletele la muzee 11-12 euro.

Replies
    1. Mulţumesc pentru sfaturi, le găsesc foarte utile.

Delete
  21. Ce frumoasa e bluzita si arata foarte bine cu pantalonii albi! Distractie placuta la Paris, cu siguranta o sa iti placa mult! Poate mergeti si la Disneyland, eu zic ca e un loc care nu trebuie ratat = magic.

Pupici
    The Lovely Darlings

ReplyDelete
  22. Asa este.Pantalonii albi sunt necesari si versatili.Am o pereche dar nu mai stiu pe unde i-am pus :)

Ma bucur pentru calatorie!
    Te pup!

ReplyDelete
  23. Suuuuper!!! Parisul este minunat, as vrea si eu sa merg curand pe acolo, de multa vreme imi doresc. Sunt sigura ca te vei simti extraordinar :) Superbe sandalele!