Tuesday 7 January 2014

Să tragem linie

Suntem în prima săptămână oficială de muncă din 2014, abia întorşi din concediu şi ghiciţi la ce îmi este mie gândul?
La vacanţa de Paşte :D. Glumesc bineînţeles... dar doar pe jumătate.

Să trecem la subiect... Scriam acum două săptămâni şi jumătate planul meu de vacanţă. Să ştiţi că nu-l făcusem de dragul de a scrie ceva. Sunt o persoană foarte meticuloasă şi îmi place  să îmi "centralizez" cumva gândurile pentru a fi sigură că nu le voi fenta în vreun fel. Dar să o luăm în ordine...

Îmi propusesem:
Să văd un film nou în fiecare zi. Am văzut câteva filme, dar nu atât de multe pe câte mi-aş fi dorit. Pur şi simplu nu am avut timp. Din tot ceea ce am văzut aş recomanda The Other Boleyn Girl. Un film cu o pregnantă componentă istorică, dar pus în scenă într-o manieră foarte contemporană.(obiectiv parţial bifat)

Să fac ședințe foto în fiecare zi. Am făcut foarte multe fotografii (după cum se vede în postarea de faţă), dar nu toate au fost legate de ţinutele mele. Nu e prima oară când mărturisesc acest lucru, dar îmi place mai mult postura de fotograf decât cea de model şi, dacă ar fi vreodată să-mi schimb meseria, FOTOGRAFIA este o zonă în care m-aş desfăta cu mare plăcere. (obiectiv parţial bifat)

Să mă plimb - bifat.
Să fac activități sportive - trist, dar obiectivul a fost ratat.
Să mă menţin în parametri decenţi - bifat, căci am aceeaşi greutate.
Să scriu - bifat.
Să citesc - bifat.
Să mă duc la munte - am stat la Brașov, am vizitat Cheile Grădiștei Fundata, Bran, Poiana Brașov, Cetatea Brașov, Turnul Alb - Brașov, Turnul Negru - Brașov, Trei Brazi - Predeal, Poiana Secuilor - Predeal. Eu zic că e bifat.
Să-mi serbez THE BIG 30 - total bifat, fără dezmăţ, dar într-o manieră foarte plăcută.

Să mă gândesc la ceea ce am făcut bine, respectiv rău, în anul 2013.
Am văzut Parisul, am văzut Malta, nu m-am plictisit nicio secundă, am învăţat că uneori tăcerea este de aur, am învăţat că unii oameni nu sunt ceea ce par, am învăţat că unii oameni sunt mai mult decât ceea ce par, am învăţat că după ploaie întotdeauna iese soarele, mi-am schimbat foarte mult perspectiva asupra vieţii şi asupra lucrurilor care contează şi de care trebuie să am grijă de-a lungul existenţei mele pe acest pământ, mi-am dat seama că everything happens for a reason.
Uneori nu am ştiut să tac, uneori am fost prea exigentă, uneori am fost răzbunătoare, uneori nu am putut să mă abţin, uneori am fost prea pretenţioasă.
Nu pot să trag o limită clară cu privire la rele şi bune, dar cred că obiectivul s-a bifat.

Să-mi setez rezoluțiile anului 2014. În anul 2014 îmi propun să devin Mihaela Rădulescu. :)) Evident că glumesc... tot pe jumătate.
Să revenim... În 2014 îmi propun: să vorbesc în fiecare zi cu sora mea (măcar un :*), să-mi aprofundez relaţia cu părinţii, să-mi iau certificarea PMP, să vizitez Croaţia şi Italia,  să dezvolt blogul şi să-mi sporesc câştigurile de pe urma lui (nu e nimic eronat în dorinţa de a îmbina utilul cu plăcutul), să văd locuri noi din România, cum ar fi Transfăgăraşan, Transalpina (da ştiu... am văzut Parisul, dar n-am văzut Transfăgărăşanul... uşor penibil, dar remediem...), să evoluez pe toate planurile existenţei mele. Obiectiv bifat.

Vă mulțumesc dacă ați avut răbdarea să ajungeți până la final. Și dacă tot ați ajuns, vă rog să-mi spuneți cum a fost vacanța voastră?

Geacă :: New Yorker | Jeans :: ASOS | Ghete :: No name | Geantă :: Reserved | Fular :: Reserved

Crăciunul și bradul 2013

Priveliștea de la Gheile Grădiștei

O cafea la ibric, turcească, la o cabană pe munte, Cheile Grădiștei Fundata.

Vedere din Cetatea Braşov

Tortul 30

În seara de Revelion

22 comments:

1. un film pe zi mi se pare cam greu de introdus in programul meu, dar macar un serial. si de sport imi trebuie timp :)

ReplyDelete
  2. hey!!!!!!!!!!! nu pot sa cred! amandoua am avut Angelli Cherry pe masa de Sarbatori!!! si...am pus ochii pe colierul tau din noaptea de Revelion!!! Cred ca realizez ca sunt de fapt innebunita dupa bijuterii :)) tu cu hainele, eu cu zorzoanele! Si, culmea, fiica-mea e la fel; la un an si putine luni ii trebuiau toate margelele si bratarile mele :) noi, fetele, trebuie sa avem cate un asemenea viciu, care goleste buzunarele!
    Tare frumos ai suprins sarbatorile de iarna si mi-a placut ca ne-ai facut si noua loc in caminul tau, la masa de Craciun; ne-ai lasat sa ne bucuram de intimitatea ta, de fotografiile inramate pe pereti, de Bradutul de Craciun! Acum suntem mai aproape...decat eram in 2013!
    Ai planuri frumoase pentru 2014 si iti doresc din suflet sa le vezi implinite. Pe toate! Si sa fiti sanatosi. Si sa va bucurati de liniste. o sa vezi...Transfagarasanul e o incantare pentru intreaga fiinta ...e un loc unic, in opinia mea. Astept sa vii de acolo si sa ne spui parerea ta!
    Cat despre M. Radulescu, eu o prefer pe Lucia ;) si nu am sa spun mai mult!
    Vacanta noastra a fost, poate, cea mai frumoasa din ultimii ani. Cu familia, departe de rautati si de rai, de invidii si ignoranti. Liniste, bucurie, belsug pe masa...si alt aer. Am lasat muntele si m-am intors la radacini, la casa mea natala. Si a fost fantastic de bineee!
    In curand, ma intorc la locul meu de munca, dupa doi ani de pauza. Nu imi dau seama cand a trecut timpul...sper sa trec rapid peste acomodare si restul..si sa imi fie bine. Anul acesta IMI PROPUN sa imi fie (mai) bine mie si micutei mele. Apoi si celorlalti!
    Te pup draga mea si ...aici sunt!

Replies
    1. Mie îmi place să beau Angelli Cherry cu Pepsi, tu cum îl bei?
      O să prezint colierul mai în detaliu într-o postare viitoare, dar mulţumesc pentru spiritul de observaţie. Îmi place că eşti mereu vigilentă. Cu siguranţă te vei lupta cu prinţesa pe bijuterii, atunci când va mai creşte.

Mulţumesc pentru toate cuvintele călduroase, m-au emoţionat.
      Mă bucur să citesc că ai avut sărbători cu adevărat fericite, pentru că MERIŢI! Succes la serviciu şi Doamne Ajută pentru un an mai bun.

Big hug, Nadia!!!! Eşti THE BEST!

Delete
    2. eu il beau...just like that !!! De fapt...nu mai bausem de ani de zile, si mi s-a facut asa, o pofta,,,asa ca a trebuit sa il pun pe masa de Craciun!
      Iti multumesc pentru ca esti o prietena buna. Tinem aproape, draga Lucia!

3. Am petrecut timp frumos si noi, lucruri pe care le facem an de an, vizite nasi, bunici, parinti, dar Revelionul in aer liber a fost o noutate si binecuvantare ascultandu-l pe Michael Bolton :)
    Imi plac pozele tale, dar prima e the best!

Replies
    1. Galaţiul rulz, Mihaela! Am dreptate sau n-am?

Delete
    2. Anul asta cel putin la capitolul Revelion cu siguranta da! Ar putea fi si mai infloritor, are mult potential si nu e pus in valoare.

4. Se zice ca trebuie sa-ti propui scopuri cat mai precise si nimic general de genul...vreau sa calatoresc/vreau sa vizitez Baile Felix, :) de la tine am invatat sa-mi propun diverse rezolutii pentru anul nou si sa le bifez de pe lista la sfarsit de an :).
    Stiu sigur ca ai ratat de pe lista ta de rezolutii freshul de portocale proaspat stors din fiecare dimineata :D.

Replies
    1. Fresh-ul s-a bifat, însă sunt sigură că puteam să-mi mai setez cel puţin alte 10 rezoluţii.
      Da, ai dreptate, aşa e cel mai bine, să fie cât mai precise, dar eu le fac mai puţin precise ca să nu fiu chiar aşa de strictă.

Delete
  5. sper sa reusesti! si eu am luat hotarari radicale din prima zi a anului!

ReplyDelete
  6. Vacanta mea de iarna (mai exact de Revelion, ca n-am avut chiar doua saptamani de vacanta, ci doar 5 zile inainte de Revelion, in rest am lucrat, cu exceptia celor 2 zile libere de Craciun) a fost friguroasa, ca la Toronto anul acesta avem o iarna grea si frigul ne-a cam stricat cheful de sarbatori. In fine, Craciunul l-am petrecut cu niste prieteni, iar Revelionul acasa cu familia.
    Sa mergi neaparat sa vezi Transfagarasan, e fantastic! Am fost pe Transfagarasan in vara lui 2004, si l-am traversat de la Curtea de Arges la Brasov, cred ca a fost cea mai frumoasa experienta montana pe care am avut-o vreodata.
    M-ai facut sa zambesc cu Paris - Transfagarasan. :) Am vazut si eu Parisul, dar eu am facut invers, mai intai Transfagarasan in 2004, si pe urma Paris in 2008.
    Iti doresc un an nou excelent si sa-ti realizezi toate rezolutiile pe 2014. :)

ReplyDelete
  7. Beautiful photos! Looks like you had an amazing 2013. Even if you haven't achieved everything you wanted. There are not 365 great films to watch anyway ;-). I hope you're going to visit the places you want to see this year and may your dreams and wishes come true!! Wish you a very happy and successful 2014!!! Hope I got it all right (google translate).

xx Mira

www.glamdevils.com

Replies
    1. Thank you for the effort to translate what I wrote. Maybe someday, when the time will become a friend of mine I will write again in English. Till' then, thank you, Mira, for being a constant reader and for supporting me.

Delete
  8. nu am mai intrat de mult timp pe blogul tau, si ma bucur ca l-am gasit din nou!!!! foarte faine pozele, pupici

ReplyDelete
  9. i like your outfit. and the location is stunning, such a wonderful landscape! so calm!

10. Mi te imaginam a fi meticuloasa si imi place ideea de a evita sa fentezi propriile ganduri asternandu-le pe hartie!
    Tare mult mi-a placut The Other Boleyn Girl...
    Cu mult suflet si bun simt ai vorbit despre dezideratele vacantei de iarna, dar si despre cele ale anului in curs! Cu admiratie am citit!

Fotografiile sunt una mai frumoasa decat alta! Fiindu-mi atat de dor de munte m-am pierdut prin acele peisaje, pe sub fiecare cetina, mi-au placut masa de Craciun si bradutul, tablourile de pe pereti...intreaga atmosfera pe care o transmit!

Sunt norocoasa ca te-am intalnit, chiar daca doar in mediul online (deocamdata)!
    Te pup cu drag, Lucia!

Ilda
    Lavender Thougths

ReplyDelete
  11. Am invatat de ceva vreme ca oamenii nu sunt ce par, dar cateodata mai uit. Asa ca pentru 2014 imi doresc sa reusesc sa aplic ce am invatat si sa invat si cateva lucruri noi ca intotdeauna mai este loc...
    A fost o placere sa ma uit la fotografiile tale!

12. Super frumoase pozele.Se pare ca ai avut un Craciun ca la carte!! Sper ac anul 2014 sa iti aduca eaxct ce iti doresti si chiar mai mult. Se pare ca nici 2013 nu a fost tocmai un an rau;) Felicitari pentru realizarile ce le-ai avut si cele ce urmeaza!:)

13. Love your green jacket. What an amazing color

www.highheelsandtutus.com

14. Imi place mult modul tau de a analiza, sa spun asa, obiectivele :)
    Si cum spunea Mira, chiar daca nu ai realizat chiar tot de pe lista, eu zic ca ai facut o treaba buna.

Vacanta mea a fost aglomerata..am mers la servici in fiecare zi, exclus 25 Decembrie... eu am fost cea care a facut curatenie si a gatit.. iar pe 25 Decembrie am facut bronsita.. Mi-am revenit pe 31 Ianuarie asa ca am facut un mic chef la noi acasa. Dar nu prea mare..ca urmatoarea zi am mers la servici, iar...

Si citind asta ma gandesc - Doamne, ce urat suna! :)) Dar am fost fericita...am fost alaturi de perechea mea si de prieteni si m-am simtit implinita... pentru mine a fost o mini vacanta reusita :)