Saturday 12 July 2014

Vacation plans

I decided some time ago that each year I'll spend the holiday in a place that has to leave an imprint on my memory. I firmly believe that the memories and the spectacular landscapes that impress us and remain in our mind, are the greatest wealth we can raise over life and I tell you honestly that I want to get filthy rich  from this point of view...

Finding places that have the ability to do that is not at all complicated. Not if you're connected to social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Tumblr, which invades your news feed with all sorts of photos of spectacular views.

The location we will visit in a few weeks caught my attention since last year. This year I couldn't resist anymore. I told myself that I need to see it with my own eyes. Therefore... ladies (not gentlewomen) and gentlemen... the chosen location is Greece, Santorini.

If you've already been there I'm waiting your opinions, tips, tricks. If not...tell me about your holiday plans. Where are you planning to spend your vacation? If you already had your vacation, please share your impressions...

Dress :: Rasberry Fashion | Shoes :: Benvenuti | Sungglasses :: Ray-Ban

Mi-am propus de ceva timp ca în fiecare an să-mi petrec concediul într-un loc care să lase asupra mea o amprentă memorabilă. Cred cu tărie că aminitirile şi peisajele spectaculoase care ni se întipăresc în minte sunt cea mai mare bogăţie pe care o putem strânge în decursul vieţii şi vă spun cu sinceritate că vreau să ajung putred de bogată la bătrâneţe, din acest punct de vedere...

Găsirea locurilor care au capacitatea să facă acest lucru nu este deloc complicată. Nu dacă eşti conectată la social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Tumblr, care îţi invadează news feedul cu fel şi fel de fotografii cu peisaje de vis.

Locaţia în care urmează să mergem peste câteva săptămâni, mi-a atras atenţia încă de anul trecut. Anul ăsta nu am mai putut rezistat. Mi-am zis că trebuie să merg să văd şi eu cu ochii mei. Prin urmare... doamnelor şi domnilor... locaţia aleasă este Grecia, Santorini.

Dacă aţi fost deja acolo vă aştept cu păreri, sfaturi, ponturi. Dacă nu aţi fost acolo, spuneţi-mi despre planurile voastre de vacanţă. Unde intenţionaţi să vă petreceţi voi vacanţa? Dacă deja aţi consumat-o, spuneţi-mi vă rog impresia cu care aţi rămas.

27 comments:

1. I love sunflowers are my favorite flowers
    and turtles!

ReplyDelete
  2. Superbe pozele, Lucia! Imi place foarte mult rochia, care are o tenta retro!
    Am fost in Santorini, intr-adevar este foarte frumos, nu am stat decat o zi, am fost cu vaporul, iar Santorini era pe lista porturilor de vizitat. As petrece insa o vacanta mai lunga acolo, am vazut cateva case si hoteluri cu terase, de-ti taia respiratia. Cred ca e important pt o astfel de insula sa ai o priveliste cat mai frumoasa, deci sa alegi hotelul sau pensiunea cu grija, ca sa te incarci cu energie inca de cand te trezesti dimineata, cand vezi ce ai in fata ochilor.
    Un singur pont am, cumpara-ti o pereche de sandale gladiator, asta daca te-a prins trendul, caci in Grecia gasesti cele mai frumoase si calitative la niste preturi de neegalat. Si acum suspin dupa o pereche argintii, cu talpa joasa, nu stiu ce-a fost in capul meu de nu le-am cumparat, costau doar 30 euro. Mi-a mai ramas gandul la o curea din sarma, impletita, dupa o tehnica locala, in stil grecesc, si la niste pandantive din aur, pe care crede-ma ca doar in Grecia le gasesti.
    Sper sa-ti priasca vacanta, Santorini merita vizitat!
    Te pup!

Replies
    1. Mulţumesc pentru pont, Cătălina. O să fac tot posibilul să nu plec cu mâna goală.

3. Beautiful dress, special woman! ♥
    ...
    Sunt convinsă că veţi avea parte de o vacanţă de vis, să vă bucuraţi din plin! ♥

Replies
    1. Mulţumesc, Mihaela. Să sperăm că aşa va fi.

Delete
  4. Aaa, visez si eu la Santorini. Pentru ca mi-am schimbat job-ul de curand, nu pot sa-mi iau concediu acum, probabil abia prin octombrie ... :( Dar imi doresc si eu tare mult sa ajung in Santorini! Abia astept sa ne arati poze!

Replies
    1. Să ştii că în Octombrie este temperatura ideală în Santorini :D.

Delete
  5. Eu am zis sa o iau prin invaluire :)), ajung doar pana la Halkidiki in acest an. :D Peste o saptamana! Santorini ramane un vis pe care speram sa-l implinim candva!

Atat de frumoase si creative pozele din lanul de floarea-soarelui - cum iti spuneamm, il am si eu in vizor, ar fi pacat sa nu-l bifez - e o experienta in plus! Admiram pozele si-mi spuneam ca as vrea totusi sa vad rochia asta mai bine si... iata, mi-ai indeplinit dorinta! :) O rochie superba, o tinuta minunata! De gentuta m-am indragostit!
    Sa-ti fie de bine, Lucia! Intotdeauna a new hair cut ofera prospetime, din mai multe puncte de vedere - eu asa simt!

Te pup cu mult drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Replies
    1. Halkidiki este o destinaţie la fel de frumoasă, cel puţin din ceea ce am auzit eu. Mă bucur să aflu că o să ai parte de o astfel de vacanţă şi-ţi urez să profiţi de ea la maxim, sunt sigură că va fi o experienţă de neuitat.

Aşteptăm şi pozele voastre în lan :D.

Să ştii că ai dreptate cu tunsoarea, te simţi diferită, dar într-un sens pozitiv.

Te pup, Felicia!

Delete
  6. Pai, vacanta placuta! :)

ReplyDelete
  7. Mi-e foarte dor de Grecia, la anul nu mai ratez o vacanta acolo! Anul acesta plecam in Antalya. Eu am inteles ca in Santorini totul este destul de scump, dar nu am fost. Cat despre tinuta... imi plac foarte mult si rochia si geanta si balerinii...:)
    Te pup si sa ai vacanta asa cum ai visat-o!

Replies
    1. Antalya este o destinaţie foarte frumoasă din câte am auzit. Aşa am citit şi eu, că este o staţiune destul de scumpuţă, dar va trebui să testăm şi pe pielea noastră. :D
      Mulţumesc, Anca. O vacanţă frumoasă şi ţie!

Delete
  8. Ce poze frumoase! Imi placr gentuța :) sper ca vacanta ta sa fie asa cum iti dorești!

ReplyDelete
  9. Eu mi-am dat seama ca frumusetea e in ochii privitorului, asa ca mi-am propus sa-mi imbogatesc sufletul descoperind cu atentie frumusetea din toate lucrurile, fie ele cat de marunte. Prin urmare, mi-am propus sa nu treaca o zi fara sa descopar un lucru cat de marunt care sa-mi aduca un zambet pe buze, sa mi se lipeasca de suflet. Nu vreau sa ma rezum doar la concedii, vreau lucruri memorabile mai des :)

Replies
    1. Dorința aceasta o am și eu, Fleur... sunt sigură că având o gândire pozitivă vom găsi frumusețe în absolut tot ceea ce ne înconjoară.

Delete
  10. Sa-ti fie de bine! Am remarcat noua lungime a parului :). Si rochita iti sta minunat! Eu vorbesc pentru ca anul acesta aproape numai asta port in vara. Mi se pare minunat noul trend. L-am asteptat cred zeci de ani :)))
    Referitor la Santorini: eu am vazut insula intr-o excursie de o zi. Mi-a placut privelistea si mi-a placut aerul de acolo. Eu am ceva cu Grecia (am sange grec in mine) oricum; nu stiu, am eu senzatia acolo ca aerul e incarcat de mirodenii. Unde mai pui ca simbolul insulei sunt nu numai casele cu acoperisul albastru, ci si magarusiii! Ce sa zic, insula are ce are si eu nu-ti pot ura decat sa te bucuri de ea!!!

Replies
    1. Și eu am simțit nevoia anul acesta, mai mult ca oricând, să port rochii. Ca dovadă, că mi-am cumpărat vreo 5.
      S-ar putea să ai dreptate cu noul trend :D.

Ai rude în Grecia?

Mulțumesc pentru urare, abia aștept să o simt...

Delete
    2. Am da, in. Salonic si in Alexandropoli (sper ca am scris corect). Linia mamei mele vine de fapt din Bursa, langa Istanbul - negustori de matase. Am fost acolo sa vad de unde vin :)

11. In Santorini nu am fost, am vazut alte insule din Grecia si toate au fost experiente pozitive - cazare, mancare (oh boy!!), peisaje, plaje. Sunt convinsa ca veo avea o vacanta de vis :)

Pentru ca stiu ca tie iti plac cumparaturile online, as vrea si eu sa te intreb daca asos livreaza prin curier sau prin posta (ma refer la comanda normala, gratuita, care ar trebui sa ajunga in 2 saptmani)? Nu-mi este clar din ce am citit pe site.
    Multumesc frumos! :)

Replies
    1. ASOS vine la poşta de cartier.
      Mango şi Zara vin cu curierul.

Delete
  12. Noi nu am ajuns in Grecia. Chiar daca nu a fost niciodata adusa in discutie, Grecia, cred eu ca, poate sa fie o destinatie foarte faina de concediu.
    Drumurile noastre duc iarasi in Franta, pentru ca mergem la Lyon si Grenoble. Anul trecut a fost mare, anul asta munte.

ReplyDelete
  13. Foarte frumoasa Grecia, de vis, am fost acum cativa ani in Zakynthos si Kefalonia, am vazut acolo 2 plaje care se afla pe lista celor mai frumoase plaje din lume. Anyway, de multi ani imi doresc sa ajung in Santorini, este locatia preferata de amandoi, ne place atat de mult peisajul dat de acoperisurile albastre si albul imaculat al cladirilor, pe fondul albastrului unic dat de mare, ceva incredibil <3
    Si revenind pe meleagurile natale, mi-ai amintit de pozele mele cu floarea soarelui de acum 3 saptamani.
    Mereu fac chestia asta, sunt foarte entuziasta in legatura cu ceva, imi satisfac dorinta si dupa ce m-am asigurat ca e indeplinita, ramane uitata acolo undeva pana-mi amintesc ce mult mi-am dorit-o... ma rog, sper sa ma organizez mai bine de acum si sa-mi prioritizez mai bine treburile... :D
    PS: Trebuie sa ma ocup de pozele din floarea soarelui cat de repede :)) Enjoy your vacation, foarte fain ca reusiti sa plecati in Santorini, abia astept poze :) Cand?

ReplyDelete
  14. A mix of low-end trinket merchants IN ADDITION TO middle-market to-upscale Mask boutiques line the narrow zigzagging streets regarding tourist towns AND ALSO cities just about all from the world. whether you are looking to be able to buy masks especially, You will discover The idea they is usually quickly found among quite a few cultures.

15. Draguta rochia, imi aminteste de stilul Kate Middleton!

ReplyDelete
  16. Is it true that you are dependably on the chase to locate the most befitting spot to vacation? Is it true that you are looking for revival, unwinding, a slight bit of experience and a general invigorating occasion? Look for no more!clubzak